Sağlık Bakanlığı tarafından yapılan yazılı açıklamada, 'Uluslararası bir seyahat gemisinde bulunan son 3 vatandaşımız ambulans uçak ile ülkemize getirilmiş, yakın takip ve izolasyon süreçleri başlamıştır. Daha önce ülkeye giriş yapan 2 kişide olduğu gibi, bu kişilerden de gerekli numuneler alınmıştır. Sonuçlarının negatif olduğu saptanmış olup; önerilen süre boyunca karantinada tutulacaktır. Sağlık Bakanlığı ekipleri tarafından klinik durumları sürekli değerlendirilmekte ve sağlık durumları yakından takip edilmektedir. Yapılan izlemelerde şu ana kadar 5 kişide herhangi bir klinik belirti veya semptoma rastlanmamıştır. Süreç, bakanlığımız tarafından titizlikle ve yakından takip edilmektedir' denildi.
Sağlık Bakanlığı: Gemideki 3 Türk vatandaşının numuneleri negatif
Sağlık Bakanlığı, hantavirüs vakası tespit edilen uluslararası seyahat gemisinden tahliye edilen 3 Türk vatandaşından alınan numunelerin negatif çıktığını duyurdu.
Kaynak: DHA
Bunlar da ilginizi çekebilir
Yorumlar
SAMSUN
- ADANA
- ADIYAMAN
- AFYONKARAHİSAR
- AKSARAY
- AMASYA
- ANKARA
- ANTALYA
- ARDAHAN
- ARTVİN
- AYDIN
- AĞRI
- BALIKESİR
- BARTIN
- BATMAN
- BAYBURT
- BOLU
- BURDUR
- BURSA
- BİLECİK
- BİNGÖL
- BİTLİS
- DENİZLİ
- DÜZCE
- DİYARBAKIR
- EDİRNE
- ELAZIĞ
- ERZURUM
- ERZİNCAN
- ESKİŞEHİR
- GAZİANTEP
- GÜMÜŞHANE
- GİRESUN
- HAKKARİ
- HATAY
- ISPARTA
- IĞDIR
- KAHRAMANMARAŞ
- KARABÜK
- KARAMAN
- KARS
- KASTAMONU
- KAYSERİ
- KIRIKKALE
- KIRKLARELİ
- KIRŞEHİR
- KOCAELİ
- KONYA
- KÜTAHYA
- KİLİS
- MALATYA
- MANİSA
- MARDİN
- MERSİN
- MUĞLA
- MUŞ
- NEVŞEHİR
- NİĞDE
- ORDU
- OSMANİYE
- RİZE
- SAKARYA
- SAMSUN
- SİNOP
- SİVAS
- SİİRT
- TEKİRDAĞ
- TOKAT
- TRABZON
- TUNCELİ
- UŞAK
- VAN
- YALOVA
- YOZGAT
- ZONGULDAK
- ÇANAKKALE
- ÇANKIRI
- ÇORUM
- İSTANBUL
- İZMİR
- ŞANLIURFA
- ŞIRNAK
12.06.2026
Sonraki Vakte Kalan
00:42:25
İmsak Namazı
İmsak
02:53
Güneş
04:54
Öğle
12:39
İkindi
16:40
Akşam
20:15
Yatsı
22:06





